Anem a treballar amb una eina comuna per a tots que és la xarxa.
Coneixerem les eines de
per a treballar amb elles i aprendre a emprar-les be per a aprofitar-les. Per això aquí vorem com crear els nostres arxius en Google Docs i Blogger.
- · Per començar hem de prendre apunts a classe i així podrem crear els DOCS. (també hem de portar-los al bloc, resumits)
- · Les eines de Google docs ens permeten escriure i tenim opcions bàsiques de Word, PowerPoint, Excel, etc... En el Google Docs, presentarem només la part "bruta" de la tasca i portarem la part "neta" i resumida al bloc.
- · En el bloc també hem de posar la part "Pràctica" i la part teòrica. a més a més hem d'afegir les nostres inquietuds amb respecte de la matèria i tots aquells dades que hagem trobat, per enriquir-lo.
- · El DOC que creem, es pot "compartir" una vegada creat, i això es fa punxant en el botó de la dreta "compartir", allí escriguem la adreça Electrónica amb la qual volem compartir el DOC.
- · Una vegada creat, ja podem enviar el enllaç al nostre professor: dcyade@gmail.com Tenim més opcions com, comentar, veure el document que estem editant, canviar l’ idioma i altres opcions. Els documents es desen automàticament, una vegada creats.
Aquesta eina és "MOLT" útil per a treballar en grups i acostar mesures.
- · També podem crear formularis amb preguntes, qüestionaris, etc. per a poder compartir-los, allí hem d'omplir amb totes les adreces electròniques amb les quals volem compartir-lo.
- · Altra possibilitat és l'opció de les meues "col·lecciones" on podem crear carpetes i ficar tots els documents que creem convenients, per a facilitar-nos la feina, tenir-los més organitzats i trobar-los més ràpidam
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada