Benvinguts al meu bloc ..!!!

TAICCA. Amb la tecnologia de Blogger.
RSS

About

Diese Seite zu Mister Wong hinzufügen

dijous, 15 de març del 2012

TEMA 5 - TEORIA

¿Què és B-Learning?

  • Aspectes importantsd’un sistemaB-Learning
  • Models B-learning
  • Comparativa B-learning vs Ensenyament Presencial


    • Combina l'ensenyament cara a cara amb l'ensenyament virtual (Coaten, 2003)
    • Combinació de les classes magistrals amb els exercicis, els estudis de cas, jocs de rol i enregistraments de vídeo i àudio juntament amb la tutoria i l'assessorament (Brodsky,2003)
    • Qualsevol possible combinació de mitjans per a l'aprenentatge disseny per a resoldre problemes específics (Brennan,2004)
    • Les e-eines combinades amb altres més convencionals on el docent haurà d'assumir responsabilitats atorgades pel model presencial i pel model tradicional. (Amar,2007)


    Aspectes importants 
    • Cal incloure en l’aprenentatge, les propietas de l’espai virtual. S’ha de guiar i modelar
    • La informació per a ser tractada requereix coneixement per a la seua interpretació
    • Permet adquirir coneixements tècnics funcionals.
    • No s'aprènen solitari sinó en solidari en comunicació amb els altres mitjançan tfòrums, xats, etc.
    • Les tutories apareixen com una possibilitat d'ajuda
    • Permet la formació de professionals amb competències integrals: sentit crític, creativitat i coneixement de la societat

    Blended Learning                                                  
    Models


    Model basa ten les habilitats (Barreja la interacció entre estudiants i un professorat)

    •  Model basat en el comportament o actituds. (Barreja o combina l'aprenentatge presencial amb esdeveniments en línia realitzats col.laborativament.)
    •  Modelbasaten la capacitat o competències.( Aquest model combina una varietat d'esdeveniments d'aprenentatge amb el suport de tutories) 
    • facilita la transmissió del coneixementi--desenvolupa competències


    B-learning vs Ensenyament presencial

    • Ensenyament Presencial

    • Presencialitat

    • Relacióprofessor-Alumne

    • Transmissió de coneixements

    • Cultura escrita/oral

    • Ús tradicional de les Tecnologies.

    • B learning:

    • Virtualitat

    • Noves Tecnologies ( Campus Virtual)

    • Desenvolupalemtde capacitats

    • Cultura Audiovisual

    • Relació alumnes-propi aprenentatge


                         

    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada