¿Què és B-Learning?
- Aspectes importantsd’un sistemaB-Learning
- Models B-learning
- Comparativa B-learning vs Ensenyament Presencial
- Combina l'ensenyament cara a cara amb l'ensenyament virtual (Coaten, 2003)
- Combinació de les classes magistrals amb els exercicis, els estudis de cas, jocs de rol i enregistraments de vídeo i àudio juntament amb la tutoria i l'assessorament (Brodsky,2003)
- Qualsevol possible combinació de mitjans per a l'aprenentatge disseny per a resoldre problemes específics (Brennan,2004)
- Les e-eines combinades amb altres més convencionals on el docent haurà d'assumir responsabilitats atorgades pel model presencial i pel model tradicional. (Amar,2007)
Aspectes importants
- Cal incloure en l’aprenentatge, les propietas de l’espai virtual. S’ha de guiar i modelar
- La informació per a ser tractada requereix coneixement per a la seua interpretació
- Permet adquirir coneixements tècnics funcionals.
- No s'aprènen solitari sinó en solidari en comunicació amb els altres mitjançan tfòrums, xats, etc.
- Les tutories apareixen com una possibilitat d'ajuda
- Permet la formació de professionals amb competències integrals: sentit crític, creativitat i coneixement de la societat
Blended Learning
Models
Model basa ten les habilitats (Barreja la interacció entre estudiants i un professorat)
- Model basat en el comportament o actituds. (Barreja o combina l'aprenentatge presencial amb esdeveniments en línia realitzats col.laborativament.)
- Modelbasaten la capacitat o competències.( Aquest model combina una varietat d'esdeveniments d'aprenentatge amb el suport de tutories)
- facilita la transmissió del coneixementi--desenvolupa competències
B-learning vs Ensenyament presencial
- Ensenyament Presencial
- Presencialitat
- Relacióprofessor-Alumne
- Transmissió de coneixements
- Cultura escrita/oral
- Ús tradicional de les Tecnologies.
- B learning:
- Virtualitat
- Noves Tecnologies ( Campus Virtual)
- Desenvolupalemtde capacitats
- Cultura Audiovisual
- Relació alumnes-propi aprenentatge
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada